YÖK, Düzce, Gebze Teknik ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa rektörlükleri için başvuru sürecini başlattı. Başvurular e-Devlet üzerinden yapılacak.
Yükseköğretim Kurulu, Düzce Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa bünyesine rektör ataması gerçekleştirmek üzere başvuru sürecini resmen başlattı. Atamalar, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve 3 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi çerçevesinde yürütülecek.
Adaylar, başvurularını 05.06.2026 ile 19.06.2026 tarihleri arasında e-Devlet kapısı üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirebilecek. Belirtilen tarihlerde mesai saati bitimine kadar sürecek olan başvurular için https://rektorbasvurulari.yok.gov.tr adresi kullanılacak. Kurum, posta yoluyla veya farklı kanallardan yapılacak müracaatların işleme alınmayacağını duyurdu.
Adayların başvuru formunda yer alan bilgilerin doğruluğundan bizzat sorumlu olduğu belirtildi. Başvuru işlemlerinin başarıyla tamamlandığından emin olmak için sistemde ‘Başvuru Tamamlandı’ ibaresinin görülmesi ve form dökümünün alınması zorunludur. Süreçle ilgili güncel bilgilendirmeler için adayların iletişim bilgilerini doğrulaması istenirken, teknik destek için 0312 298 70 82 numaralı hat üzerinden irtibat sağlanabiliyor.
Yorum Yap