İzmir’de polis ve jandarma ekiplerinin kullanımına sunulan 988 yeni araç, Konak Atatürk Meydanı’nda düzenlenen törenle hizmete alındı.
İzmir’de kolluk kuvvetlerinin asayiş ve güvenlik hizmetlerinde kullanması amacıyla 988 yeni araç düzenlenen törenle envantere dahil edildi. Konak Atatürk Meydanı’nda gerçekleştirilen teslimat törenine İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, üst düzey güvenlik yetkilileri ve çok sayıda davetli katıldı.
İçişleri Bakanlığı bütçesi, valilik imkanları ve hayırseverlerin katkılarıyla temin edilen araçlar, kentin suçla mücadele kapasitesini artırmayı hedefliyor. Vali Elban, çağın gerektirdiği teknik donanımın kolluk birimlerine sağlanmasının hizmet kalitesini doğrudan etkilediğini belirtti.
Hizmete sunulan 988 aracın 674’ü binek ve SUV, 154’ü motosiklet, 136’sı panelvan ve minibüs ile 20’si ATV modellerinden oluşuyor. Ayrıca filoya 4 adet kamyon dahil edildi. İl Müftüsü Sinan Kazancı’nın okuduğu duanın ardından araç anahtarları emniyet ve jandarma personeline teslim edildi.
Yorum Yap